Summa sidvisningar

lördag 25 juni 2011

Stans snyggaste

Nu har jag vaknat till liv efter midsommar 2011, och är oförskämt pigg. Det var en toppkväll igår på
Västra Hed i Hanaskog där stans snyggaste 50-åringar firade tillsammans.


Vi startade redan vid 16,00 och jag som varit lite beskymrad över att jag inte skulle känna någon, kom på mig själv med att det var som bortblåst efter 2 välkomstdrinkar, sen var man igång

 Vi bjöds på klassisk midsommarmat och dryck. För oss som inte gillar sill fanns det andra bra alternativ. Men trotts denna goda mat var det inget som slog de grillade i bröd vid 00,30 tiden. Efter otalt med glas vin och annat är det magiskt att sätta tänderna i en lagom bränd hot dog.
 Kul tal avlöste varandra och man fick reda på en del om värddamerna som man inte visst, men som man kommer ha i minnet framöver.
Kenta kanon ställde sig bland skivorna sen var den en hel del dans det blev lite småkyligt framåt natten så det var ett sätt att hålla ångan igång.
Så TACK snygging, Lotta och Cilla för en toppenkväll.

Idag känns det som söndag och det betyder att man ska ta det lugnt och det ska jag göra. Måste dock köra och handla för jag vaknade med en grym sugenhet på varmrökt lax och nypotatis. Lite senare ikväll tror jag att jag ska dansa en "sol" dans. Nu får f..n den där sommaren komma fram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar