Summa sidvisningar

torsdag 23 juni 2011

En skön känsla

Har haft en skön midsommarkänsla i kroppen hela dagen. Lagom lite på jobbet gjorde sitt till. Vi unnade oss t o m en midsommar lunch på stan.

Ska bli så kul imorgon. Jag för min del ska på fest i Hanaskog hos Lotta och Cilla som fyller 50 år. Extra kul är det för jag känner nästan inte någon. Av erfarenhet vet jag att då brukar det bli kanon. Kanon blir det säker också när Kenta "Kanon" ska spela där. Vi brukar annars alltid fira midsommar hos Stina i Åhus. Tyvärr får jag missa det i år men Elliot kommer gå dit själv, rätt tufft av honom. Jag tror om jag ska vara ärlig att han tycker det ska bli rätt skönt att gå på fest utan sin morsa...hon har benägenhet att ta rätt mycket plats, den morsan.
Ikväll har jag och Gun suttit och druckit vin och snackat skit, en fantastisk bra början på denna långa helg.
Skål alla vänner och glad midsommar!!

Klockan är 23,00 och vi har precis börjat med att lägga slingor i Elliots hår, kanske inte helt rätt men det ska nog bli bra. Man får leva lite farligt ibland


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar