Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Så jäkla svårt

Måndag igen, tycker det känns som fler måndagar än fredagar i mitt liv men så är det nog för många. Det har varit en toppendag på jobbet. Både Carita och Camilla har varit inne och det är alltid kul. Annars är det ju bara jag och männen.
 Idag hade jag tid hos optikern. Jag har funderat på nya glasögon länge. Men jäkla vad svårt det är att välja båge. Jag ville gärna ha pilotbågar, men med mitt synfel fick jag reda på att det inte blir så bra. Här kommer några smakprov på de jag testade
 Njaa
Dessa gillade jag bäst men tyvärr gick ju inte det.

 Dessa var också okej

Några pilot blev det inte denna gången men dessa var rätt snygga också så det fick bli dem.

Ikväll ska jag dra med mig sonen ut på micro vandring igen. Men först lite grillat på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar