Summa sidvisningar

fredag 17 juni 2011

Det kan inte bli fel

Då blev det fredag denna veckan också. En vecka som varit väldigt bra och mysig på alla sätt och vis. Jag jobbade bara fram till 15,00 sen tog jag och Elliot en glass på stan. Darins hemmagjorda glass är absolut beroende framkallande
Ikväll har vi varit på bio, var tvungen att se Super 8. En film gjord av J.J Abrams, som gjort Lost och Steven Spielberg, det kan bara inte bli fel.

Det blev inte fel. Visserligen känns det som att jag sett detta tidigare i unga år. Men den var ändå "Super" bra. 70-talsmiljön är helt fantastisk. Jag kan starkt rekomendera denna, främst om man vill ha en nostalgitripp.

Helgen ligger framför mig och jag kommer bedriva denna i Kalmar på släktträff. God dricka, god mat, trevliga människor och bad i tunna, det kan inte heller bli fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar