Summa sidvisningar

lördag 11 juni 2011

Det blir alltid värre framåt natten!

Vilken kul kväll det blev igår. Vi började med studentfesten hos Sebbe, god mat och många man kände. Därefter åkte jag och Elliot hem till Christian och uppvaktade honom. Det var också väldigt trevligt. Efter det körde vi tillbaka till Sebbe. Jag hade då bestämt mig för att låta bilen stanna där och ta lite vin.
Jag tänker inte gå in mer på hur kvällen blev....men bilder säger mer än tusen ord.
Hemma i Sebbes trädgård

Fredrik ville tydligen upplev studenten igen, för han tyckte mycket om hatten

Nöden har ingen lag

En glad Sebbe

?

Efter Sebbes hamnade plötsligt vi på ännu en studentfest, och här var det drag.
Vi var hemma vi 01,00, när Fredrik kom har jag ingen aning om men de hade haft jä....ligt kul.

Idag sov vi länge, sen blev det en runda på stan. Efter det hämtade vi bilen och körde ner till Åhus och hälsade på mormor och morfar, som förövrigt var pigg. Ikväll ska Fredrik ut igen, men jag avstår gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar