Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

Velig

Grått och tråkigt väder idag, kan nästan kalla det "huvudvärksväder". Ett sådant väder när man är lite tung i knoppen. Jag är lite velig inför kvällen, ska jag på Strandhugg eller inte. Det skulle vara kul att gå till Tivoliparken och kolla på Erik Gadd....men är det ett kul väder? Nja, sådär. Får väl bestämma mig precis innan.
Erik Gadd har jag för övrigt varit lite kär i enda sedan jag och Gun för säkert 15 år sedan såg honom på idrottsplatsen i Bromölla.


Imorse fick jag ett glädjande samtal från min moder. Pappa hade själv ringt hem och han var betydligt PIGGARE. Det var jätteskönt att höra att det går åt rätt håll. Det är tufft det där med gamla föräldrar. Jag är så pass realistisk så jag inser att något tråkigt kommer att hända, ingen har ju levt för evigt. Men det är tufft när det händer ändå och man är nog aldrig riktigt beredd. Man får ta en dag i taget och njuta av det man har och det gör jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar