Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2011

Har man lovat så har man

Att jag aldrig lär mig....
Jag har en väldigt ful ovana när jag festar till det och har kul. Ofta är jag då väldigt sugen på det mesta som är skoj och bokar in mig på allt möjligt. Man kan säga tt sommarens vandring uppe i Norrland också är ett resutlat av detta. Idag var det åter dags. Vaknade till ett underbart väder och kände att stranden kallade. Mitt i frukosten ringde Annki och berättade att vi skulle träffas 12,15 vid Tivolibadet. Visst minns jag att jag tyckte det var en fantastisk bra idé i lördags att cykla på hästuppvisning ute i Klabbarp idag. Men jag hoppades i mitt stilla sinne att de andra kommit på andra tankar. Jag försökte lite smått att lägga fram strand idén men insåg att det var lönlöst. Har man lovat så har man.
Men det har blivit en väldigt bra dag trots allt. Trevligt sällskap, snälla hästar och strålande sol.

Jag fick byta ut den vita sandstranden mot grus uppblandat med lite hästskit
Jag träffade på Petra och Thilda ute i Klabbarp. Thilda red och var jätteduktig.


Efter ett par timmar tyckte vi att vi fått nog av dessa fyrbenta vänner med tillhörande lukt och cyklade in till Tivoliparken för att få lite nationaldags känsla. Vet inte direkt om jag får någon feeling av folkdans men det är väl så roliga vi Svenskar är.
Nu har vi avnjutit en god middag på balkongen och kan börja ladda för en ny arbetsvecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar