Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Byter gärna

Då var det måndag och man var tillbaka på Ö Boulevarden för arbete igen.


Det blir dock bara för en kortare stund denna veckan. Jag byter mer än gärna ut detta fika bord mot Köpenhamn, Nyhavn och Tivoli.

Det verkar bli riktigt gott väder också, som på beställning. Ska bli riktigt härligt.

För er som är intresserade av min kommande djävulsk vandring så kan jag nu visa er det tält vi ska tillbringa minst 5 nätter i.
Ser mer ut som en jättelarv än ett tält om jag får tycka.

Dagens att reta mig på är för att det är måndag två saker:

1. Ung jä...larna utan för balkongen som skriker när man ska försöka sova en kvart. För alla som gillar "olika" men bor i ett lugnt villakvarter med ca 0% människor från annan kultur är såååå välkomna att uppleva det mångkulturella samhället på nära håll på min balkong.

2. Kristianstadsbladet. Om jag ska sätta in en annons så koster det tre gånger så mycket om jag vill ha den i färg. Då skulle det inte vara mer än rätt att vi som prenumererar på denna tidning skulle få den tre gånger så mycket billigare nu när man bytt tryckeri och halv tidningen är i svart vitt.

Måste nu ta mig tillbaka till gryterna för jag har en som som tydligen hållerpå att döööö av hunger vilken minut som helst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar