Summa sidvisningar

tisdag 26 juli 2011

Årets marknad

Det där med marknad måste ha överlevt sig själv. När jag var ung (ett par år sedan...NOT) då var marknaderna på sommaren någor man verkligen såg fram emot. Då såg man framemot julskyltning också i och för sig. Men idag är det inte mycket att komma med. Jag åker mycket hellre till Ullareds "marknaden", eller Nova Lund "marknaden. Det är 2000-talets marknader det.



Trots att där bara var skit och vi inte handlade något speciellt ser vi rätt glada ut. Inte ens Elliot som brukar gå "all in" när det är massa krims krams handlade mer är Spettkaka och en tidning (kan också bero på att han fick betala själv).

Det blev istället en runda bort till Pråmen och glass. Provade på smakerna Delicatoboll och Dammsugare, de var kanongoda.

Är det någon mer än jag som är trött på detta vädret?
Jag går in i en djup svacka om det inte blir sol snart. Håller tummarna för att när jag vaknar i morgon skiner solen från en klarblå himmel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar