Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2011

Grande finale

Denna lördag har mest gått åt till att fixa inför min lilla fest som jag haft ikväll. Jag tog dock beslut i veckan när jag inte var bra att jag inte skulle fixa någon mat utan låta andra göra det. Det blev exotisk planka...

Och glasstårta från Fantasi

Vi hade det jättetrevligt här hemma, kollade också när våra fantastiska fotbolltjejer tog hem bronset. Vid 21,00 gick vi upp till stan. En sak är säker, man behöver vara berusad för att uppskatta sista lördagen på Kristianstadsdagarna. är man inte det så upplever man de inte speciellt tilltalande. Men jag ska inte gnälla förman får inte roligare än man gör sig.
Ska också göra en snabb summering av årets dagar:
  1. Om jag inte blivit sjuk hade de varit bättre
  2. Det behövs ett nytänkande, det mesta har man sett och hört i för många år nu.
  3. Skulle man kunna sänka ljudet i tälten något, då hade det t o m gått att kommunicera med de man är i sällskap med
  4. Bort med tivolit
  5. Begränsa dagarna till något färre
  6. Kvalitet går före kvantitet
  7. Trots detta, skitkul när stan lever upp
  8. Mer typ Pernilla Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar