Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Kärt barn har många namn

I dag har jag insett att om man bara önskar något riktigt mycket så kan det gå i uppfyllelse. Solen kom en stund, bara det. Jag ska sätta mig ner och önska riktigt mycket att jag vinner i nästa grannyra i Postkodlotteriet, kanske det också fungerar.
Dagen har ägnats på Agnetas takterass, det blev riktigt svettigt.
Tack för kaffe och sällskap Agneta

Vi hade också sällskap av kattungarna. Lite kul är att tjejen är döpt till Birgitta. Tyvärr är det inte så, men jag kallar henne det, för vad jag vet finns det ingen katt som är döpt efter mig.
Med tanke på hur söt, gullig, tillgiven, social och intelligent hon är så passar hon att vara döpt efter mig.
De andra två är inte heller så dumma, men de är ju killar och spelar inte i samma division.
En härlig dag som gett lite solbränna har det varit. Nu hoppas jag bara på att det kommer många flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar