Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

Att njuta så länge han vill

Det blev en runda till stranden. Skitkallt i vattnet. Det är av den anledningen jag föredrar sydeuropa eller något annat land med varmt havsvatten.
Elliot var iväg på sitt håll men jag fick sällskap av Agneta, Calle, Maria och en kompis till henne

Ikväll har vi haft en riktig mamma, son kväll. Jag känner att man får njuta så länge han vill. Om några år vill han inte gå med morsan på stan när det är Kristianstadsdagar. Kanske kommer det fungera om jag betalar förstås. Vi började med en middag på Bånken, gick en runda på stan, hörde en stand up kille på Lilla Torg som var riktigt kul.

Gå på vatten är fortfarande en favorit om man är 12 år så det fick givetvis ockaå bli.
Det som oroar mig inför resten av veckan är den trista förkylning jag känner är på G. Känner mig nästan lite febrig och skittrött. Ska ta en tidig kväll och försöka kurera mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar