Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Håller tummarna för bra väder

Igår jobbade jag på förmiddagen sen var jag på Kulturlägrets avslutning och tittade på Elliots seriealster, teater och cirkus. Jättetrevligt och ungarna har haft kanonkul.

Vi körde ner till Åhus på eftrmiddagen och anslöt oss till min bror, svägerska och Fredrik som kommit ner. På kvällen åt vi på Åmunds och hade det mysigt. Det var en jättetrevlig kväl trots regnet när vi gick hem

Nu är jag tillbaka i stan och ska duscha och fixa till mig inför Trelleborg ikväll och natt. Hoppas innerligt att det inte kommer regna. Är övertygad om att Kim Larsen och Nationalteatern gör sig bättre utan regn.
Jag har också pussat massor på sonen som jag inte kommer se förrän på torsdag, det blir tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar