Summa sidvisningar

söndag 3 juli 2011

Skåne runt

Då var snart denna helgen över. Har varit en mycket bra sådan. Igår anlände vi till Trellborg vid 17,00, kastade in mina grejor på hotellet sen begav vi oss till stadsparken,
 Picnic hör till konserter
Agneta i väntan...

Det började med Nationalteatern, när dom såpelade så regnade det bara lite. Men när Kim Larsen kom igång så regnade det MYCKET. Vad är det man säger? Det finns inget dåligt väder, bara............ Jag hade bra kläder bara det att jag glömde använda dem. Men skitsamma, lite väta kan inte förstöra feststämningen. Det var en riktigt kul kväll. Mina rumskamrater hittade jag inte när jag skulle hem och vi hade bara en nyckel. Jag blev inte så förvänad när jag fick gå upp till stan igen och hittade dem på en pub lite senare.
Natten blev kort men intensiv. kl. 07,00 tyckte Åsa och Agneta att vi skulle upp, det tyckte inte jag, skittrött. Men jag stannade kvar och sov en timme till på rummet när det gått.
Idag har jag varit på sightseeng i Landskrona, fantastiskt trevligt.
Två skånska städer jag aldrig besökt med någon reda innan är nu avklarade. Och jag kom t o m hem genom att använda mitt sommarkort, inte illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar