Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2011

Vill inte mer

Jag hatar att vara sjuk. Inatt har jag haft riktigt ont i örat, vilket gjorde att jag ringde min doktor i morse. Någon öroninflammation kunde hon inte se men en hög snabbsänka så jag ska dit imorgon igen, så tröttsamt.
 Annars känner jag mig något piggare idag. Har börjat gå på Treo istället för Alvedon och det är mer krut i dem. En sak man kan fundra på är, hur pigg kommer man vara när man är frisk. Med tanke på att jag sover bort 2/3 av dygnet nu så kan man bli oförskämt sprallig när det börjar ordna till sig, längtar.

Men hur sjuk jag än är så kommer jag inte missa nattens smygpremiär av Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Ska bli härligt att se hur hela denna historia avslutas tillsammans med alla Harry Potter nördar som väljer att gå kl. 23,58
Håll nu alla alla tummar för att jag är ännu friskare imorgon så jag kan börja "leva" igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar