Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Lat dag

Beachen har haft besök av mig idag också. Så jä..la lat man blir när det är soligt väder. T o m min annars så rastlösa kropp klarar faktiskt av detta riktigt bra. Dricka kaffe, gå en bit längst vattnet, snacka skit och läsa, saker man kan vänja sig vid.
Annars känns det som lugnet före stormen. Imorgon ska jag jobba lite sen kommer den efterlängtade sonen hem. Han undrade idag om vi skulle hitta på något imorgonkväll. Jag svarade att det trodde jag inte.
-Skönt, sa han. Jag behöver vila ut.
Han har tydligen haft ett hårt liv när han varit iväg.
Kristianstadsdagarna står också och knackar på dörren. Jag vet att många inte gillar dessa, men jag älskar när det händer lite kul i stan. Bor man som vi gör så är det kalaskul.
Antagligen kommer Kalleoch Maria och Stoffe med sin nya tjej Johanna också ner denna helgen. Ja, det kan med andra ord bli precis hur roligt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar