Summa sidvisningar

lördag 9 juli 2011

Lär mig aldrig

Det är bedrövligt att vakna upp och inse att jag inte lärt mig ett skit. Efter så många år på Kristianstadsdagarna borde jag veta att man inte behöver köra på i 110 redan första kvällen. Det mest sorgerliga är att jag innan bestämt mig för att ta det lite lugnt på fredagen. Men det är så svårt när äntligen vår lilla stad lever upp, folk, musik, mat, dricka och jag älskar det.
Jag mår därefter idag. Nu har jag hällt i mig några koppar kaffe och börjar komma ut på banan igen.

 Även Carina, och antagligen alla andra som var med igår tyckte att det blev lite för mycket

Man skulle kört Elliots stil, cola, nudlar, godis m m. Då hade man varit lite pigare idag.

Nog med ömkande.  Det lördag och stan ligger framför mig igen. En sak är däremot klar...det kommer bli mycket lugnare för min del ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar