Summa sidvisningar

onsdag 13 juli 2011

Folkskygg

Jaha, då har mysteriet med min feber fått en lösning. Det stavas lunginflammation. När jag var hos doktorn idag igen så kunde det konstateras efter att hon mätt min skyhöga sänka och lyssnat. Jag tycker det är kanonbra att jag äntligen vet vad det är. Så med penicillin och hostmedicin ska jag snart vara bra igen.
Jag hatar verkligen att behöva vara hemma och vara sjuk, man blir nästan folkskygg. Svettas som fasen bara man ska gå ut en runda. Känner att jag inom en snar framtid måste bege mig ut bland folk igen. Tyvärr är väl festandet över för min del dessa Kristianstadsdagar men jag kan faktiskt ha rolig utans vin också....om nu någon trodde något annat.
Jag missar alltså Wilmer X och Hola Bandola Band ikväll, men det är OK, får kolla på när svenska damerna spöar Japan istället. Sonen har gett sig ut på stan med en kompis för att vara på tivolit, det är jag inte ledsen för att jag missar.

Måste också ta några rader om Harry Potter premiären igår. Denna sista film är så bra. Givetvis är det ett måste att se den om man sett de andra. Slutet är så bra, storslaget och mäktigt. Kan bara tillägga SE DEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar