Summa sidvisningar

fredag 22 juli 2011

Kan man få för mycket?

Kan man få för mycket frisk luft? Jag undrar faktiskt. Vandrade igår, hela dagen på beachhandbollen idag. Det blir massor av den varan. Inte heller idag har solen gassat precis. Regnkappa på, fast vi klarat oss utan några större skurar.
Vi åkte ner till handbollen vid middag. Många lag skulle följas, fick gå med ett papper och kolla hela tiden så man inte missade något.
 Antonskolan hade ett lag som kämpade tappert, men det blev nog ingen lysande placering

 Mellan matcherna fikade vi, det har blivit en hel del fikande och ätande


Jag ser väl inte ut att misströsta?



Kusin kärlek



Av någon anledning lyckades Fredrik bli lagledare för Åhus lag 1, tyvärr kom de bara till A slutspel där det tog slut i kvartsfinalen


Ett annat lag vi följt är Mormors pojkar, de har vunnit alla matcher idag, och det fortsätter imorgon


Blixter McQueen har också börjat i turneringen idag så vi får följa dem imorgon också

Som av en slump tog jag ett glas vin för att värma mig


Ja, imorgon är det dags igen, om jag klarar av mer frisk luft denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar